Antigua

DSCF3731 St. John's. Antigua. Antigua y Barbuda

Aquest matí continuem navegant. Ens llevem a les vuit,  anem a esmorzar al Restaurant Coricancha a la quinta planta i ens serveixen l’esmorzar a la taula. Ens passem al matí al vaixell i jo aprofito per posar una mica d’ordre a les meves coses i a les de la Berta. Quedem a dinar al mateix restaurant que hem esmorzat a la una i a les dues desembarquem a St. John’s, la capital d’Antigua que va ser la principal base naval i militar britànica de la zona. Les illes d’Antigua i Barbuda van aconseguir l’estatut d’autonomia al 1967 i la plena independència al 1981.

DSCF3682 Catedral Anglicana St. Johns Divine. St. John's. Antigua. Antigua y BarbudaSortint del vaixell el primer que ens trobem es l’Heritage Quay i el Redclife Quay, on hi ha un conjunt de tendes lliures d’impostos i restaurants en edificis restaurats del s. XIX. Passem una mica de llarg perquè son productes internacionals, de marca i nosaltres preferim veure les particularitats del lloc. Ens arribem fins al Museu d’Antigua i Barbuda que esta situat en un edifici neoclàssic (1750) que havia estat l’antic jutjat (Old Cort House). Només una sala, val dos euros i mig, però no ens hi quedem. Pugem fins a la Catedral anglicana de St John the Divine que la estan reconstruint i no es pot entrar. Darrera hi ha un gran cementiri que recorrem com si fos un jardí.

Els carrers estan plens de sots i s’ha de anar en conte, sobretot amb el cotxet de la Berta. Passem per davant  de la Ebenezer Methodish Church, però també esta tancada. Ens acostem al mercat local on la majoria de les parades estan tancades, pensem que possiblement al matí te molta mes vida. La majoria de la població que omple els carrers es de color i porta pentinats ètnics, africans, però se’ls hi nota que son anglesos perquè son bastant esquerps . Davant del mercat hi ha una estàtua que mes aviat sembla el ninot d’una falla i que representa a Sir Vere Corwall Bird Senior que va dirigir el partit laborista i va aconseguir que Antigua i Barbuda tinguessin l’Estatut d’Autonomia al 1967 i la plena independència al 1981. El consideren el pare de la nació. Intentem prendre alguna cosa, però es complicat per pagar, podem pagar en euros, però ens tornen el canvi en moneda local, i tornem al vaixell sense prendre res.

DSCF3702 IMG_0901DSCF3705 IMG_0903                 A la nit anem a veure l’espectacle del teatre i a sopar al Maxim’s, en aquest ordre perquè tenim el segon torn de sopar. Ens retirem a dormir a dos quarts d’una rendits.

DSCF3706 IMG_0911DSCF3713 St. John's. Antigua. Antigua y BarbudaDSCF3706 IMG_0910DSCF3733 St. John's. Antigua. Antigua y Barbuda

DSCF3719 St. John's. Antigua. Antigua y BarbudaDSCF3716 St. John's. Antigua. Antigua y Barbuda

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.