Monkey Forest

DSCF12771-Reserva-Sagrada-del-Bosc-dels-Micos-Mandala-Wisata-Wanara-Ubud-Bali-IndonEns endinsem en aquest frondós bosc on hi ha estàtues que s’omplen de molsa i tens una mica la sensació de estar en un temple perdut a la jungla. Esta ple de macacos balinesos de cua llarga i pel gris que ens miren de reüll. Arribem fins a les profunditats d’aquesta selva i ens acostem al Pura Dalem Agung (Temple de la mort) on ja comença l’activitat de preparar les ofrenes que els micos es mengen sense miraments. En el camí de tornada, un dels macacos esta estirat boca amunt coquetejant, mentre un parell o tres d’amics (o amigues) macacos van traient-li les puces i fent-li una mena de massatge que l’immobilitza i li deixa cara de viatger còsmic.

Tornem a l’hotel i a dos quarts de deu ens ve a buscar un autocar que ens porta fins a l’Aeroport de Dempasar. Agafem un avió fins a Jakarta on endarrerim una hora el rellotge, mengem i ens passem una bona estona de compres entre les múltiples tendes que hi ha. Sortim de Jakarta a dos quarts de vuit del vespre. A Singapur fem una petita parada tècnica de menys d’una hora i continuem fins a Istanbul on hi arribem al que serien dos quarts d’onze del matí a Jakarta, però a Istanbul son dos quarts de set del matí. Hem fet 15 hores de vol des de Jakarta però hem guanyat les horetes que havíem perdut quan varem començar el viatge.

A Istanbul ens acomiadem de la Susana i la Mabel que es queden una setmana aquí per arrodonir les seves vacances i poc després diem adeú a la resta del grup que va a Madrid i que surt abans que nosaltres. A Barcelona hi arribem a dos quarts de dotze del dia 24 i així s’acaba aquest viatge que ara s’haurà de pair mica en mica, i poc a poc anirem sabent on hem estat.