La Tornada

Sant Petersburg- Barcelona, dijous 29 d’agost de 2019.

Ens llevem a les 3.30, per sortir a les 4:15 del vaixell. La Marina ens ve a acomiadar i ens donen un pícnic per esmorzar. Ens ve a buscar una furgoneta exclusiva per a nosaltres. Arriba una mica tard, però ens porta en un moment a l’aeroport perquè a aquestes hores no hi ha gens de tràfic. A l’aeroport ens trobem amb les famílies de Mataró que anaven en un vaixell que van tenir al costat durant quasi tot el trajecte. Tornem amb Aeroflot com quan varem venir. Al control de seguretat em deixen passar l’aigua perquè vaig amb la Berta i al control de passaport es menys traumàtic que el de l’entrada. La noia també es seria, però no tant. Arribem a l’hora prevista i anem cap a casa de la Lidia i el Fernando amb els dos cotxes, però abans portem al Josep Mª i a l’Àngels a Sant Just. Deixem les maletes i anem a dinar al restaurant de la Plaça Santa Magdalena, ens convida el Fernando. Fem un brindis i donem per acabada aquesta ruta.