Barcelona – Helsinki – Tokyo

Hem sortit des de la T1 de l’aeroport de El Prat. Hem embarcat les nostres maletes fins a Narita, l’aeroport de Tokyo, després hem esmorzat i hem donat una volta per la terminal. En realitat aquest viatge va començat el 31 de desembre de l’any passat quan vam comprar el bitllet d’avió a l’agencia de viatges que també ens ha reservat els hotels i el Japan Rail Pass per moure’ns pel Japó. L’itinerari el varem fer amb les coses que ens van anar dient uns i altres i l’expert de l’agencia va fer que hi càpigues tot el que volíem.

 

Mentre esperem l’August esta inspirat i deixa anar una frase lapidaria: “El mon es molt petit, tant que en un dia es pot anar de punta a punta. Tot i així les cultures i la concepció del mon son radicalment deferents a un lloc i altre”.

Sortim a les 10 del matí i ens han col·locat a una sortida d’emergència. L’hostessa de terra ens ha preguntat si parlàvem anglès i si estàvem d’acord de anar a la sortida d’emergència i li hem dit que si. Diu que si hi ha una emergència real pots col·laborar més bé en l’evacuació si parles angles i evidentment tampoc pots tenir cap alteració física o psíquica greu. Sort que no ens han fet un test psicotècnic.  Durant el vol han demanat un metge per assistir un passatger que es trobava malament i m’he acostat fins el malalt, afortunadament no ha estat res greu i a més a més hi havia molts metges per col·laborar.

Arribem a Hèlsinki a les 14:35, les 15:35 hora de Barcelona. Només sortir de l’avió l’August es connecta a Internet amb el telèfon i després amb l’ordinador. Costa una mica, però ho aconsegueix.
A les 17,20 pugem a l’Airbus (A330) que ens portarà fins a Tokyo i tenim la grata sorpresa de que ens posen en primera. Guau !!!, quin luxe, quin gust, uns seients extraordinaris. No sabem que ha passat, però ens trobem al mig de la “jetset” i nosaltres també ens estirem una mica i fem cara de poquer. Tot i que un somriure de satisfacció se’ns escapa per sota el nas.

 


 

 

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada